Tassimo - buzzador

Jag är en buzzador, vilket innebär att jag kan få prova produkter gratis eller till ett lägre pris och sen dela med mig till vänner och bekanta. Jag fick för en månad sen prova tassimo och det är ju inte en helt ny pryl för mig. Fick med flera smaker att prova och när man registrerar sin tassimo får man 200kr att handla för på tassimos hemsida så där blev det en beställning. Passade perfekt då många smaker inte finns i butik.




Kapslar som jag fick med


Kapslar som jag beställde på nätet


En coop marabou


Nybryggd latte macchiato


Fördelar
*Enkel att använda
*Går snabbt att brygga
*Många smaker att välja mellan
*Ger skum
*Vardagslyx




Nackdelar
*
Dyrt i längden
*Varje t-disc (kapsel) ger liten mängd
*Man kan bara köpa begränsat utbud i butik
*Avkalkningstabletter finns inte i butik


Sammanfattningsvis är det en mycket bra kaffemaskin och den används i stort sett varje dag. Den är värd pengarna och ger gott kaffe, te och chokladdrycker.


Vill du bli en buzzador? Det kostar inget att vara med och du väljer vilka kampanjer du vill vara med i!
Klicka på länken och anmäl dig!!!
Bli en buzzador



Kommentarer
Anonym

Hej. Jag är med en buzzador, och fick testa tassimon som inte riktigt föll mig i smaken, har skickat tillbaka maskinen men har ca 50 kapslar kvar, jag ger gärna bort dem istället för att slänga. Skickar gärna om du är intresserad.

2011-08-14 @ 15:55:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0