Summering av 2012

Snart nytt år och som alltid hoppas och önskar man ju ett gott nytt år. Det blev inget jobb varken idag eller imorrn. Det tackar jag för. Ikväll blir det middag med vänner, håller på att baka en chokladtårta. Ska summera året kort. För ett år sen så bloggade jag om mål för 2012.
 
 
 
Mål för 2012

♣ Byta bil (kombi igen)   - en mindre kombi (igen) blev det och så nöjd är jag
♣ Byta jobb (redan klart)   - jag klarade urvalstester, utbildningen och alla prov och är nu fast anställd med helt ok lön.
♣ Bättre renoveringsår   - bättre än 2011 har det absolut varit även om problemen inte varit borta
♣ Mer kvalitetstid, alla dagar ska inte gå till renovering   - vi har renoverat betydligt mindre 2012
♣ Nån längre resa och ha riktig semester  - 4 veckors sammanhängande semester med en resa till solen
 
 
 
Då är det dags att ta fram mål för 2013
 
♦ Börja och bli klar med nya sovrummet och walk in closet
♦ Få till ett ordentligt vedskjul närmare huset
♦ Bygga altan på baksidan
♦ Byta trossbotten i lilla rummet på bv
♦ Resa utomlands
♦ Gå ner i vikt och tona kroppen lite
 
Om ett år får vi se :D
 
 
Gott nytt år!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0