Ingen tid

Har inte funnits tid att blogga på några dagar. Har egentligen inte tid nu heller, börjar jobba om 7 timmar men slutade jobba för en timme sen. Jobbar intensivt nu innan SEMESTER! Efterlängtat men måste tänka bort alla renoveringstankar och bara vara ledig....göra ingenting...Ska börja mer med LCHF igen, har ju kört med det 50% ungefär men fuskar så mycket med sockret. Pasta, potatis och ris (undantag sushi) kan jag klara mig utan men desserter och godis är en last. Köpte en LCHF-bakbok som jag får kolla i under semestern.








Kommentarer
Susanne

Annica och Johan har kör LCHF men tröttnade till slut. Har kollegor och min chef som kör stenhårt dom har hållt på i flera år och mår jätte bra. Men jag har även hört negativt om det. Här går renovering framåt dom räknar med att vara klara senast på torsdag nästa vecka ska bli skönt så man kan STÄDAD för det behövs. Vi ses på Söndag. Kram

2012-06-15 @ 21:01:01
URL: http://vejers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0