Emaljskylt

Har inte hittat nån riktigt bra plats för det ännu, vet bara att den ska sitta i köket. Nu förutsätter jag att ingen gäst hemma hos oss skulle röka inne eller spotta på golvet men man kan ju vara extra tydlig :) Om det är nåt jag AVSKYR så är det tobaksrök. Hoppas de förbjuder rökning på allmänna platser. Bland det bästa med att bo i hus är att slippa grannens rökavgaser från balkongen som jag fick ta del av så fort jag öppnade ett fönster. Och slippa sömnlösa nätter pga barnskrik :)








Nu ska jag fortsätta plugga, stort prov imorrn :(



Kommentarer
Susanne

Håller med dig rökning är det värsta som finns. Lycka till med ditt prov. Ha en skön fredag. Kram

2012-03-23 @ 07:57:59
URL: http://vejers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0