Byta bil?

Funderar starkt på att byta bil. Eller jag har väl bestämt mig men det är själva jobbet med sälj och köp som jag inte gillar. Kanske ska byta in den om jag hittar passande bil hos en bilhandlare men då förlorar jag ju mycket pengar. Anledning till detta byte då? Jo, nu är det dags att skaffa större kombi med dragkrok. Har upptäckt att det är ett måste när man renoverar. Tänkte byta märke också...får se om jag får äta upp det...

Idag

BMW 1-serien. Så nöjd med den!


Imorrn kanske

Mercedes Benz C-serien

Kanske vit, lite Maria Montazami...men så opraktiskt. Kanske en svart då...



Kommentarer
Susanne

Hej!!! ja du har man hus så krävs det att man har kombi iallfall det har vi märkt, men vi byter till mindre bil har ju inga barn hemma längre och visst 4 pers i en kia det är inga problem. Ha en forsatt bra dag. Kram Susanne

2010-05-02 @ 13:38:06
URL: http://vejers.blogg.se/
Susanne

Hej!!! ja har man hus så behöver man iallfall kombi det har vi märkt, fast större bil ??? Vi byter till mindre. Ha en bra dag. Kram Susanne

2010-05-02 @ 13:43:26
URL: http://vejers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0