Helg i huvudstaden

Då var helgen över och det är ny vecka. Jag jobbar i eftermiddag och inatt så det blir ett tufft pass på över 14 timmar i rad. Hade en väldigt bra helg i Sthlm. Bjuder på en bild på mig vilket inte hör till vanligheterna på denna blogg. Vill inte lägga ut mitt privatliv på nätet så jag är väldigt försiktig med bilder på familj och andra personer i mitt liv. De högklackade skoletterna höll på att döda mina vader men hade bara dessa under middagen. Snygga är dom men man lider för mycket :)
 
 
 
 
 Middag på hotellet
 


Kommentarer
Hans-Åke Norberg

Hej!

Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
Tack på förhand.
Mvh//

Hans-Åke på Aleka

2012-10-04 @ 19:18:59
URL: http://www.aleka.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0