Tappra läsare

Det var ju inte igår jag bloggade. Anledningen till detta är att det är mycket som händer i livet just nu. Båda bra och dåliga ting. Våren har varit tuff och jag har periodvis varit nere på botten och skrapat. Jag är väldigt tacksam för familj och vänner som funnits där och stöttat, frågat hur det är och lyssnat. Det är ju i de svåra tiderna man märker vem som finns vid ens sida. Livet förändras, allt blir inte alltid som man tänkt sig men detta året som har börjat så dåligt ser ut att kunna vända helt nu med tur och mycket jobb.
 
 
 
 
Det är roligt att se att så många kikar in här även om jag aldrig uppdaterar nåt. Renoveringen står still nu så inte mycket att blogga om. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0