TV

Är man lite sliten blir det mycket tv. Här är det jag gärna följer.

               
Lyxfällan. Kanske är det så att andras                       Svenska Hollywoodfruar. Stör mig
problem får en att känna sig bättre                              på Anna men Maria ochAgnes-Nicole
en stund.                                                                      verkar trevliga.





                  
Sveriges fulaste hem. Roligt och så                          Runs house. Kan se det hela dagen. Skön
mycket snygga förändringar.                                        familj.







              
Seinfeld. Behövs inga ord.                                               Desperate housewifes. Saknar serien. Den ska
                                                                                          väl börja snart.
                                           



                                                                              
                                                  Ensam mamma söker. Aningen tragiskt och
                                                  patetiskt men underhållande.



Kommentarer
Karolina

Hej,

Kikade in och såg att du har länkat till min blogg! Tack, jag känner mig verkligen smickrad! Vilket underbart litet hus ni har gett er i kast med, det har verkligen potential för att bli hur mysigt som helst!!! Å vilken ursöt hund ni har!

Ha en underbar söndag!

2009-09-27 @ 13:56:36
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0