Tack för allt, råttor o möss

Ja man vet inte hur man ska reagera. Min WIC är tätad till 100% och jag blev arg och ledsen när jag hittade musbajs bland handdukar och underkläder. Efter att vi rätade upp dörren så satte vi inte tillbaka fodret för det skulle ändras och målas. Så de har tyvärr kunnat springa där och äckla sig i några månader. Jag har upptäckt hål på kläder som jag trodde berodde på nåt som legat med i tvätten. Just nu gör jag allt för att få stopp på dem, två är tagna levande i fälla men de dog efter en stund. Kanske av stress för att hunden skällde som en galning när de kravlade runt. Jag skiter i hur de dör, bara de gör det. Känns ju hårt att känna så om djur men det här är små monster. Igår skulle jag ta på mig denna att sova i men den var förstörd.



Inte det enda plagget tyvärr..



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0