Stockholmsweekend

I helgen tog vi en paus från landet och for till stockholm för besök av vän. Det blev inte mycket shopping eftersom vädret var så bra. Istället har vi hunnit med stockholms skärgård och god mat. Det jag fick med mig hem var en magnet till diskmaskinen som jag funderat på att köpa länge. SMUTSIGT på ena sidan och RENT på andra så slipper man kolla eller fråga innan man gör nåt. Vovven var på weekend med sin bästis, blev en intensiv helg för honom med tjejsällskap och värme så han var helt slut igår.



Mycket enklare


Vilar upp sig


Favoritrestaurangen. Klicka på bilden för länk



Kommentarer
Susanne

Härligt att få göra något annat en bara jobba. Här har vi haft det varmt och skönt men idag kom regnet iallfall nu på morgonen. Allt bra med er hoppas jag. Förstår att Sune måste vila efter sin semesterhelg. Ha det bra kram

2010-07-06 @ 06:57:14
URL: http://vejers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0