Ett litet blogginlägg

Jaha, vad händer då? Jo golvet och all fyllning är borta i stora sovrummet. Det har varit slitigt då sambon fortfarande är skadad, han ska till doktor imorrn. Jag har i helgen trampat på en rostig, smutsig spik och har ont och problem att gå. Vovven är kastrerad och det var ganska dramatiskt på operationsdagen men nu är han sitt forna jag utan bollar men fortfarande har han ju ont såklart. Datorn är inne på felsökning och hitills har de kommit fram till att moderkort och grafikkort är trasigt. Bye bye min sony vaio.



Valvaka igår och jag spyr på detta land med så kallad demokrati. Jag är nöjd med resultatet och hoppas allt ordnar sig, mer än så delar jag inte med mig av mina riksdagstankar :)  Men att det är sandlådenivå och att man ska hitta syndabockar och snacka skit och ljuga om andra partier gör mig trött och arg.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0