Långt mellan inläggen

Tidsbrist är det nu. Är borta hela dagarna så man är aldrig i huset när det är ljust vilket försvårar renovering trots bygglampor. Sen är det mycket uppgifter som ska göras på fritiden som tillhör jobbet så allt kör ihop sig. I helgen var vi i alla fall lediga och jag sköt på mina hemuppgifter så det kapades foder och de fick bli vita och så även tre fönster i vardagsrummet. Alla som målat fönster vet ju att det tar TID och det är mycket tejpande. Även taklist har målats och satts på plats. Det går sakta framåt och nu skulle man behöva mer tid till allt, varje dag planeras noga så allt ska ske på rätt tid. Kör det ihop sig så är jag nära ett nervsammanbrott och det har jag varit flera gånger nu. Bara tanken på att vardagsrummet och badrummet skulle vara klart till 1 oktober och nu vet vi inte när det blir. Sover dåligt och har ständig huvudvärk men försöker stå ut.




Taklist i samma färg som väggen och vitt fönster


Mycket foder





Kommentarer
Susanne

Trist det är när man tror att det ska vara klart en vis tid och sen blir inte så. Ha det så bra och tänkt även på vila. Kram

2011-11-12 @ 17:09:55
URL: http://vejers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0