Trädfällning och present till mig själv

Projekt soldäck och grilhus är redan påbörjad. Vi har fått 4 träd nedtagna på baksidan av huset för att få sol där hela dagen. Vilken skillnad det blev, sol hela eftermiddagen och kvällen :D Känns om att man fått en helt ny trädgård. Tyvärr är det en massa efterarbete för det ser ut som att vi har en skog på baksidan. Fullt av grenar, kvistar och tjocka stammar. Har också hittat en ny bil och jag är så nöjd. Har haft samma modell tidigare och har verkligen saknat den sen jag sålde den för några år sen.
 
 
 
 
En present till mig själv :)
 
 
 
 


Kommentarer
Susanne

Grattis på din stora dag!

2012-07-28 @ 12:18:13
URL: http://vejers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0