Lugn lördag

Ledig helg, skönt. Byter turlista i februari och det kommer bli nån mer helg att jobba men jag jobbar hellre så än att jobba 5 vardagar i rad. Jag trivs verkligen med oregelbundna arbetstider. Det jag har svårt för är när man jobbar så blandat. Nästa vecka jobbar jag kväll på måndag, dag tisdag och sen natten till torsdag och fredag. Kroppen har svårt att ställa om sig. Och sen är det slitigt när man jobbar 14 timmars pass pga extrajobbet men det är ju självvalt.
 Har varit på promenad i skogen med hundarna. Hoppas verkligen inte att det kommer mer snö utan att vi går mot vår redan. Vill sätta igång med en massa projekt här hemma. Lägger upp några bilder på de fyrbenta när vi var på promenad under juldagarna då det var betydligt mer snö.
 
 
 
 


Kommentarer
Susanne

Ja du snö kommer det säkert mer av tyvärr. Idag snöade här när jag gick iväg till jobbet kände mig som en snögubben när jag kom till jobbet. Jag skulle också snart ha vår men vi får nog vänta. Hoppas allt är bra med er.

2013-01-08 @ 16:34:18
URL: http://vejers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0