Bra blogginlägg

Blondinbella har kanske inte alltid samma åsikter som en annan men hon har skrivit ett bra inlägg om vad man borde kunna förbjuda på kafeer http://blondinbella.se/2013/03/05/barnskrik-hundhar-jobbsnack/
 
 
Jag tycker det är otroligt att kafeägarna inte får bestämma själva. Jag föredrar i 10 fall av 10 att fika där det inte finns barn. Jag roas inte av andras skrikande ungar och jag tycker inte om mammor som tror att världen kretsar kring dom eller deras barn som de tror är sötast av alla. Det räcker gott och väl med vissa FB-uppdateringar där det skrivs flitigt om när barnen vaknar, äter, bajsar, rapar osv. Totalt ointressant och jag kan inte förstå varför man sätter sig vid datorn och vill skriva om sånt!? Om jag blir föräldrar en dag så kan jag lova att jag inte ska dela med mig av det. Tack och lov är inte alla föräldrar så besatta av sina barn och de i min närmsta krets som är föräldrar har fötterna på jorden...o deras barn är underbara.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0